2010-06-21
 18:30:29

Stranden...

Ja vårt mål vart Kairo och stranden,för att ha picknick....
Tyckte väl att vi kunde gå dit,för sååå långt kan de väl inte vara..
En bra bit efter det så försäkrade jag mig om att vi gick rätt väg och frågade en tjej med en hund,fick ett nickande till svar,men de är lååångt sa hon säkert över 2 km...Fast saken var den att efter knappa 10 min var vi framme...Och så snabbt går man inte med barn,så de kunde inte ha varit två km till vår lycka iofs:D

Vi slog oss ner på gräsmattan vid stranden,med filt&picknick korg....vitlöksbröd,kyckling,sånadära pommes pinnar,vattenmelon,saft och bullar och självklart Kaffe;)

Barnen åt med god aptit efter vår promenad...sen ville dom väldigt gärna bada...så de klädde av sig och sprang ner,nå vidare värme var de inte,inte ens solen ville titta fram..men d trivdes och lekte med sandsaker och boll...Tim gick fram och tillbaka längs stranden i 3 timmar o letade fisk:)...Nattis kröp/gick på gräset...Vi njöt av tillvaron helt enkelt!Så underbart att bara vara med sina barn,se dom leka,fantisera,upptäcka....Bara få vara barn,lyckliga barn,nöjda barn!!
Jag hade världens vackraste utsikt när jag satt där&studerade mina barn!!De värker i hjärtat av kärlek...hur mycket man kan älska någon/några,de är ofattbart!!
Ni är de finaste som någonsin har hänt mig,jag är så stolt att få vara er mamma!!!Jag älskar er bortom alla gränser,ni är meningen med livet!!!


Vi var där ett par timmar,bestämde att vi skulle ta bussen hem,de var skönt för benen var rätt möra,och barnen trötta efter allt stoj&lek...
Väl hemma,fick de varsin glass som lovat!
Lekte en stund i parken så Nattis fick sova klart,jag bläddrade i en nyinköpt tidning medans bebis sov o barnen lekte..
Nu ska vi alldeles strax äta,måste bara koka ny pasta för den andra vart *harkel*..lite kladdig?!!
Glömde bort den när jag hängde&vikte tvätten som hade torkat över dan:)

Nu ska de ätas middag,barnen badas och hemmet städas,lite dammsugning o de vanliga:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: