2010-06-09
 09:13:23

Sommarlov...

Imorgon börjar Tim`s sommarlov och om lite mer än två veckor fyller han 8 år...
Min stora kille blir 8år,de är helt otroligt!
Tänk att han har funnits i mitt liv i 8 år,de är otänkbart!

Jag är stolt över min fina kille!Han är så duktig och underbar trots oddsen han har emot sig.
Gud,vad jag äslkar dig min underbara fina lilla kille<3
Jag tycker att 8 år är ganska stort,två presenter är redan inhandlade,ett lego paket i serien "Power Miners" och ett stort pokemon album.Han önskar sig även Star Wars lego,så vi får se vad som mer kan hamna i presenthögen:)

Hans rum är kvar i listan av saker att fixa..
Så jag hade tänkt ordna de under tiden han är hos sin pappa.
Han ska få en ny säng och så ska jag "piffa" hans skrivbord&köpa en stol till det.
Kanske nya gardiner?Finns de star wars tyg måntro? Med svarta runda mattor..de kan nog bli fint:)

A ska ordna en fiskehelg för bara honom&T...De kommer han nog verkligen bli glad för!!



Idag ska vi åka över till gamla lgh och fixa lite,ska tömma källaren på saker som folk ska få och sedan städa av rummen som är målade,hoppas på att hinna måla ena väggen i vardagsrummet oxå,åtminstone en gång!


Måste handla en avslutningspresent till Tim`s fröken oxå!
Måste nog skynda på lite om jag ska hinna allt innan kvartssamtalet i T`s skola klockan två!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: