2010-06-02
 17:31:34

Min stora kärlek....

Igår när A kom hem så hade han köpt en bukett blommor<3 Finaste hjärtat...
Så imorse när barnen såg blommorna frågade dom vems de var och han svara "de är världens bästa "fru" och mamma".....underbara älskling-du gör mig så lycklig-....

A körde barnen till skola och dagmamma imorse så redan vid åtta var de bara jag&nattis hemma...
Nattis sov förmiddagslur redan vid nio och jag passade på att njuta av lugnet lite och städa badrum&toa utan en liten vilding som fiskar med handen i toan ;).....

Resten städade jag när nattis vaknade....jag gillar nystädat:)
Åt lunch och promenerade för att hämta resten av barnaskaran....
Julia&Jonathan var ute som alltid när vädret blir varmare...tycker de är toppen att deras dagmamma är ute från att man lämnar tills man hämtar!
Tim kom från skansen&där hade de varit toppen berättade han...

Sen åkte vi hemåt och var i parken en stund,åt mellis där.Nu ska jag lagat mat och sedan bröllopsfixa lite...

Jag vill nog också gifta mig ganska snart<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: