2010-06-18
 07:57:11

Himla Fint:)

Igår var det ju underbart väder!!
Lämnade barnen hos dagmamman och Tim hos en kompis!
Åkte vidare till Märsta&inredningsbutiken där med M&N...
Det finns ju så mycket fint så ögonen gick i kors:)
Kände på ett par superfina gardiner som jag vart sugen på,de går i samma färgskala som mattan i vardagsrummet,inte så dyra alls heller:)

Men jag var duktig o köpte inget alls,eller jo tandkräm& 3-pack festis!

Sen hämtade vi barnen hos dagmamman och tog bussen hem!
Visade vår lägenhet för M och packade lite picknick,vattenmelon,banan och dricka & kaffe till mig såklart:)

När Jonathan & N fick syn på varandra vart man nästan tårögd:D De sprang emot varandra och vart såå glada av att se varandra!SÖTNOSAR!!!

Lekte ute i parken ett par timmar,sen kom M`s J o hämtade dom och vi tog bussen för att hämta Tim!

Barnen fick middag och sen gick de ut& hade vattenkrig!
Jonathan fick bada under tiden och sen somnade han,duschade mini& Julia...oj vad smutsiga dom blir efter en dag ute!
Tvättade två maskiner rosa&ljus och hängde dom...sen kom A hem med sallad till oss..*mums*

Barnen la sig och vi fick lite vuxentid!
Igår var jag inte alls trött så jag låg och tänkte en massa,inredning hemma,framtidsplanen..tankarna snurrade och lyckokänslor strömmade igenom kroppen!Jag är så jäkla glad&lycklig....


Idag är de pappa fredag,så vi ska åka in o lämna de större hjärtana i stan...funderar på att smita förbi in&finn o köpa de vita balkonglådorna i flätat trä,som jag har kikat på ett tag.Vi får se vad vädret säger;)

Nu ska jag fredagsstäda lite,så de är rent&fint till helgen,för i helgen ska vi tömma förrådet och så,vill slippa gamla lgh nu.den är färdigmålad och den 28 kommer städfirman...då är de bara källaren kvar!

Sen slipper vi den och de ska bli sååå skönt!!!

Städa och pussa lite på mina barn var det<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: