2010-06-14
 08:16:52

Helgen...

Måndag idag då:)
tråkigt väder de har varit i helgen,man har fått springa ut&in mellan regnskurarna!!
Nattis har ju inga skor,de måste vi nog ordna för hon vill gärna ner&krypa/stå/gå omkring.
Och de är inte så lätt när marken är blöt.

Men men i helgen har vi fixat hemma& i gamla lgh.
M kom förbi och hämtade en växasäng och en eldriven motorcykel som Melvin fick i present av oss:)
De tog sin lilla tid för vi vart tvugna och skruva isär allt!
Men trevligt,då fick en extra stund att prata lite!!

Annars har vi bara tagit de lugnt,planerat sommaren lite med barnen.Vad de vill göra&så.
Idag vet jag inte vad vi ska hitta på...hoppas på en regnfri dag men så ser de inte ut att bli...
kanske tar med oss picknikkorgen och går ut i skogen.Barnen skulle behöva leka av sig ordentligt!!

Tim sover fortfarande,njuter av sommarlovet och dess sovmorgnar kanske?:)
A är snart i luxemburg på nå event,de skulle göra ngt som krävde oömma kläder,men de fick inte reda på vad!
Jag gissar på att de skall få köra en Formel 1 bil....är de så vet jag någon som kommer vara lyckligast i Världen!!

Jag har beställt parfym!Bra med en man som åker flyg lite då&då!!


Om man kanske skulle göra nån nytta eller så....:)
Rastlös är jag,skulle vilja åka iväg nånstans men vart?
Vill ju gärna ha lite sol då också!!Kanske ta en promenad till Kairo,så kan Tim få fiska lite och så har vi lite picknick!

Tjingeling



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: