2010-06-21
 08:23:55

Haru sett Solen?

I fredags lämnade jag barnen till deras pappa i stan,först var vi förbi apoteket i centrum för T`s läkare har lite mindre bra minne när de gäller recept utskrift;)
Damen på apoteket var även mindre duktig på att lämna ut medicin så de resulterade i en sisådär 40 min väntetid!!?? Med en mindre glad Bebis och Jonathan som inte vill vara kvar där så mycket längre..Men tillslut så så fick vi medicinen i handen och kunde betala...
Hans medicin är inte billig,618kr...de är inte klokt måste jag få säga!

"Fyndade" ett par skor Till Julia på Din Sko,och ett par nya gummistövlar till Jonathan,eller rättare sagt så regnade det och JOnathan hade bara sina sandaler och de blev lite blött:S
Så då köpte vi ett par nya:)han behövde de visserligen oxå men jaja bla bla...

Iväg till tåget och in till stan,sedvanliga besöket på Donken som alltid på PappaFredagar

Lämnade över barnen och åkte hemåt.
Jonathan somnade i vagnen och Nattis satt på höften...
Av tåget kom vi iallefall&på bussen i spöregn....
Väl hemma fick jag bära upp dom i omgångar:)
Jonathan sov en stund o jag&nattis hade maraton i att gå flest varv runt lgh:D
Sen vaknade J och då gick vi på promenad som slutade hemma hos Farmor&Farfar..där bjöds de på mat o lek i parken...A kom dit efter jobbet och åt han med sen åkte vi hem med två piggelin till barn...

Lördag:
Fixade vi i gamla lgh,kastade en massa från källaren och tog bort alla maskering i rummen vi målat i och så...
Vårat förråd här är fortfarande inte tömt,hoppas de är tömt till nästa helg för då måste vi flytta allt till källaren!

A&J åkte för att tömma&lämna containern,jag gick för att handla några presenter till T,han fyller ju 8 år nästa vecka!
Sen möttes vi upp o åkte och storhandlade!
A lagade maten o vi andra gick ut till parken!

Sen hade vi bara en lugn kväll!
Söndags morgonen var lika lugn den...men efter lunch åkte vi ut till landet!
De är så underbart där..klippte gräs o donade lite,tog en fika,en promenad så Nattis fick sova i vagnen.

A körde hem oss innan han skulle till jobbet,och vi tog en promenad till svärisarna för J ville leka med sina kusiner som var där:)
Svärmor bjöd på Familjepizza och så lekte barnen....jag&Nattis promenerade hem medans J fick åka bil med Farmor,de regnade lite o J var trött i benen:)
Ingen var gladare än Jonathan att få åka bil med hans favorit!
Nattis tog även två steg helt själv hemma hos Farmor&Farfar igår!!! *stolt*

Jag tror hon går snart!



Nu väntar vi på att solen ska titta fram o sen ska vi gå ut....
Ska hänga en tvätt bara o bädda sängarna,köra igång diskmaskinen...
Och barnen ska duscha:)
Sen ut,hade tänkt en picknick o lite fiske...man ska tydligen kunna fiska vid Kairo eller är de ngt som jag har drömt?..jaja picknick i allefall!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: