2010-06-04
 08:50:24

Framtidsplaner....

Igår var jag och ordnade de sista till Marie`s & Johans bröllopspresent...
Väl där när jag stod och tittade och funderade och bollade ide`r med "innehavaren"....

Nu vet jag helt säkert vad jag vill hålla på med,tankarna och så har funnits där innan men när personen ifråga sa vissa saker emellan raderna så vart jag helt säker på min sak...
Planerna skall finslipas och fakta skall kollas upp men jag tror på detta...

Så inom en snar framtid kommer de hända saker som kommer att förändra massor:)



Till annat då....
tim är i skolan,de stora barnen skall åka till sin pappa och vi andra ska hem till M och bröllopspyssla...
Först ska jag fixa lite härhemma innan vi hämtar T i skolan och åker direkt till stan!

De små ska badas,äta lunch och packa pappa väskan....tror vi hinner med en stund i parken oxå!

Och imorgon blir de bröllop:)
Kommer bli underbart fantastiskt romantiskt....

Igår var de tvättstugan..himla trevlig sysselsättning de dära,men rent och luktar gott gör de!;)

Åhh vad jag längtar till imorgon och till framtidens planer!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: