2010-07-30
 08:34:15

Vitt,vitt,vitt :)

Karro kom som sagt i förrgår då:)
Vi åkte förbi Märsta och inredningsbutiken där!Hittade lite små detaljer som jag köpte:)
Handlade upp "förrådet" med tandkräm,schampoo o så!
Tim var hos M & lekte,så nu var det dags att byta plats,så de skulle leka hemma hos hos.

Barnen lekte tillsammans,inne,ute,inne..och detta eviga ropande "-MMMMaaaaammmma" medans man försöker laga mat m.m ;)
Vi åt "souvlaki marinerad" fläskkarre,klyftpotatis och sås...De var gott,faktiskt riktigt gott!
Hyrde film,så när alla barn somnat för kvällen,så tittade vi på "Snabba Cash"..delade åsikter,jag vet faktsikt inte vad jag ska tycka?!

Igår var vi på Ikea,jag handla lite förvaringslösningar,färg och enkla tavelramar som barnen får måla,så kanske de kan låta bli att lägga sig i mitt målande av köksstolar:-D
Kollade även ut,köksskåp och vitrinskåp...
Köks skåpet är i en annorlunda färg som nog kan ge liite liv till köket(och göra A nöjd)
Vi ska fundera lite på det och sen får A ta en större bil&åka och handla det!

Lagade tortillinigratäng till middag...
och *trumvirvel*....Nu är vi inne på är det fjärde eller femte dagen utan amning?...I vilket fall så är det slut med tutten nu:)


Idag är vi planlösa....rastlösa barn&mamma...funderar på "Mulle Meck " parken...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: