2010-07-15
 08:38:44

Mina "VILL HA" just nu ;)

Min operation få små barn att somna bra tid går bra!
Mini somnade klockan åtta efter bad,välling och pyjamas...vaknade en gång efter ungf. en timme men behövde då bara vaggas om!!Ingen amning:)
Sedan vaknade hon vid midnatt igen men då pga av en bil utanför balkongdörren som rivstartade ute på vägen t.o.m jag hoppade högt.Då lurade jag henne med tutten,fast hon fick vatten och tre "sug" senare sov hon igen!
Detta kommer gå bra!!
Jonathan somnade strax efter Nathalie,han också nybadad,och sånt!'Bara de stora var ute med sina vänner och kom sedan in för att varva ner och duscha...
Så kl 22 låg alla i sina sängar...tre av fyra sov,Tim lekte med gubbar på magen och somnade även så!!

Jag spanade inredning på nätet...
Och jag vill ha:):
-Literbakmått från "Miljögården" i cremevitt,likaså bakform och små kryddformar!!
-Ett så fint tyg i svart med stjärnor,och sy knytgardin till Jonathan
-Ett köksvitrinskåp
-Trälåda modell äldre stil med fina flaskor i.
-En medelstor kanna o cremevitt och slitet...
-Ett tyg med små rosor och vitt,även de att sy upp till Julia!


Nu ska jag steka plättar att ta med till stranden:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: