2010-07-13
 08:23:33

Kvällsbad:)

Det vart inget bad för vår del igår,när vi skulle gå så regnade(??!) det...en sisådär 20 min men barnen hade hunnit finns sina vänner och var inte så nöjda med att behöva avsluta leken och åka iväg!

Så vi hade vattenkrig,picknick,lek i parken istället.
Julia hade en kompis här över middag och en bra stund in på kvällen,
När A kom hem,åt han middag och sen åkte han&killarna iväg och kvällsbadade...
Jag passade på att städa eller så vidare mycket hann jag inte,för Nathalie föll illa och slog munnen,så hon fick ett fult jack i läppen och en bit in i munnen...
Men det gick bra,fick en alvedon och sen så kunde hon använda munnen som vanligt igen...

Kvällspigg är vår lilla tjej,eller så beror det på värmen,vilketsom så somnade hon sent...
Jonathan&Tim fick kvällsmat,lite gröt och sedan borsta tänder,duschen och sedan sängen...
Tim fick leka ett slag i sitt rum med sina kort&gubbar...
Jonathan somnade ´fort trots att han somnade till i soffan medans jag lagade middag!

Idag blir det bad i allefall.
Ska bara ge mina små frukost och så sen ger vi oss iväg!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: