2010-07-23
 09:11:05

Kallt....

Ja,antingen är det jag som är väldigt frusen av mig,men kallt är det!
Vart är min sol?Och värmen?Är det slut nu?Jag har då inte gjort slut med solen!!:(

Igår tillbringade vi en heldag på Skansen,egentligen skulle de stora bara åka,som vi planerat sen länge men Jonathan vart deprimerad och ville oxå åka till Skansen,så så fick det bli!
Underbart hade vi...fikade och åt god pastasallad...bullar från deras bageri som var alldeles färska..SÅ GOTT:)

Tittade på alla djur,lekte och tog lotter,åkte karuseller:)
När vi väl kom till akvariet var alla ben rätt möra;)Så vi nöjde oss med att kika utifrån,barnen hade säkert orkat gå in- en stund- men deras mamma var rätt slut;)
Skansen finns ju kvar,och dit lär vi gå fler gånger:)

Kom hem vid halvåtta och åt lite kvällsmat,sen somnade barnen rätt omgående;)

Idag är det Pappa Fredag,Julia ville först inte åka,men nu har hon ändrat sig som hon lär hinna ändra sig igen...
Tim vill åka i allefall...
Så idag blir det långresa till Södertälje igen...Drygt men men...
Ska nog ta en vända där,det fattas lite tills Våran lilla tjej`s 1-års dag....
Kan inte förstå att hon blir ett år om bara några dagar...Vart tar tiden vägen?
Skönt är att hon inte kommer börja dagmamma förrän i april...
Lilla hjärtat<3

Nu har jag inte tid att sitta här längre!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: