2010-07-16
 18:15:13

Jag vill dansa...

På med klackarna som jag inte kan bära utan att få lida;)
Dansa natten lång,dricka goda drinkar&corona extra..njuta uteservering med mina favoriter..med barnen i tryggt förvar hos deras Farmor&Farfar;)

På med fina sommarklänning och bara vara du&jag mitt hjärta...Och vänner såklart!!

Men en mysfredag med god mat och mys i soffan med gottis och en bra film...stryka liten kind,känna doften av sovande barn,känna obeskrivlig kärlek....torka svettpärlor från er panna..känna mitt hjärta fyllas av kärlek...det slår nog ändå det mesta!!

Vi har badat,busat,ätit glass och bara njutit solen.....

För er andas jag
För er älskar jag utan gränser..
För alltid äger ni mitt hjärta'
Jag gav er liv
Ni gav mitt liv en mening...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: