2010-07-16
 08:22:52

Inte ett moln så långt ögat kan nå...:)

Våra nya rutiner funkar toppen!
Mini somnar allt mellan åtta och halv nio och vaknar upp en gång,sen sover hon hela natten och sover bara en gång på dagen!
Dessutom så äter hon mycket bättre nu!Åhh vad glad jag blir när det funkar så bra!!

Igår va vi på Kairo hela långa dagen...mysigt som sjutton,mini vill dock inte bada så jag doppade bara fötterna men de andra barnen badade oavbrutet....Tim samlade småfiskar i en hink och J&J hoppade från bryggan på de grunda förstås!!
Vi åt lunch och fika där..barnen fick varsin glass också..
Sen tog vi bussen hem och lekte i parken tills kl var över sex,då var de dags för middag o alklt de vanliga...

Hemmet är verkligen min sista prioritet just nu,men en dammsugning o lite sånt måste göras...
Skulle egentligen vilja göra en av mina ordentliga storstädningar men de vill nog inte mina barn o de går i första hand<3

Idag blir det bad igen,men vi ska nog ta de lite lugnt...min nacke&höft klarar inte riktigt allt bärande,kånkande och så har jag nog legat väldigt illa inatt...ska bara låta salvan verka o sen sätta igång!

Nästa vecka ska barnen iväg på skansen...Då kan jag nog passa på att ta en dag hemma&städa:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: