2010-07-27
 17:49:17

Hemma-Piffing:)

Nu är jag farligt uttråkad...
Jag har sedan igår,målat tre ramar vita,en bänk och en spegel:)
Våra köks stolar ligger farligt till,men A säger bestämt nej,för mycket vitt tycker han!;)
"Bara för man gillar vitt,behöver inte allt vara vitt?..känns lite sjukhuslikt"...jag håller visserligen inte med men han är en man som behöver barebetas,så i slutet av veckan är nog även stolarna vita:D

I övrigt har vi inte gjort mycket idag,barnen har lekt loppis,lekt hemma,parken och små gnabbats såsom syskon gör<3
Ätit frukost,lunch och snaskat massa frukt!
Och den stora nyheten av dem alla...Nathalie har inte ammat sen igår morse!!!!!!!!!
Att jag har en dubbel- D kupa på ena och typ en halv B-kupa på den andra hör inte till saken...
För hon har inte ammat!!!

Vi ger det en vecka eller två så ska ni se att hon har slutata och jag fått tillbaka mina tax öron:)
Men nu är det slut på förökning här så inom snar framtid skall de fyllas ut..Hihi!!!

Jag vill åka iväg med barnen ngnstans,men vart?
Skulle vilja hinna med nån form av båtresa och gröna lund..
Ska man ta en dygns kryssning eller bara 12-timmars?

Jaja,de finns lite tid att tänka på det!

Nu ska jag fortsätta laga mat...

Åhh igrå var jag hos grannen och tog en fika- Underbar tjej med en härlig personlighet:)Och hennes hem ska man inte tala om,därav fick jag tummen ur röven och bockade av en del av min "Göro-lista"..alltså måla hela världen viiiiiit lilla mamma:-D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: