2010-07-25
 17:08:59

Helgen...

I fredags lämnade jag barnen till deras pappa i södertälje,eller hans sambo kanske man ska säga!
Jag& de små tog en runda där,de har en liten lekplats som Jonathan&Nathalie fick leka av sig lite i,
shoppade lite inredning till hemmet:)Hittade dock inget till Nathalie som jag hade velat.

Mina planer för lördagen var lugn&ro,för denna vecka har de varit full rulle,men de vart ändrade planer för M&J&J skulle till Kolmården,och undrade om inte vi också skulle dit,så så fick det bli!
Så vi hade en underbar dag(med regn!) på Kolmården.
Jonathan fick träffa sin hjärte vän Nova...och dom var sååå söta tillsammans,gick&höll varandra i handen...sötnosar!!
En supertrevlig dag hade vi!
Idag var det storhandling,födelsedagspresentjakt och firande av Mini i förskott med Farmor&Faster och kusiner...alla åker bort så denna dag passade bäst!
Mini fick fina kläder och leksaker,en gosekanin som nog Farmor var mer kär i och tyckte mini skulle ha..tror hon kommer falla för den snart hon med:)
Imorgon firar vi i familjen,de större kalaset får vi ta lite efter sommaren,när all semester är slut och folk är hemma!Att fylla 1 år är stort tycker jag...
Vide den här tiden för 1år sen,hade jag rätt ont,minst sagt.
Fint väder var det,och i parken stod jag för Jonathan ville leka och jag hade ingen ro i kroppen att sitta still hemma;)
Vid 11-tiden på kvällen åkte vi in och kl 5 på morgonen är hon född.
Ett år har gått...lite sorg i hjärtat har jag...
Mormor fick aldrig se henne och hon fick aldrig träffa sin gammelmormor...
I dessa stunder saknar jag henne så hjärtat värker...
Världens underbaraste mormor...
Ett år har vårt älskade hjärta funnits..mamma`s & pappa`s fina tjej!!<3 En av fyra ögonstenar!!
Tack för att du finns i mitt liv,tack för att just jag får vara din mamma...
Min fina flicka...Du är luften jag andas,du gav mitt liv ännu en mening...
Du räddade mig från bottenlös sorg...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: