2010-07-20
 08:34:45

Det går bra nu...:)

igår var vi i olika parker och lekte!
Förbi centrum och apoteket,Tim handlade för en del av sina födelsedagspengar
Och jag fyllde på förrådet av hårsaker som har en tendens att försvinna i vårt hem;)

Sen hem för lunch och lite mer parklek..en lugn dag,barnen ville hellre vara hemma än på en strand,så då passade jag på att uträtta en del ärenden som stod på min "Att göra lista"

Nu går Nathalie hela tiden,och KLÄTTRAR...ungen kan klättra upp på tv-bänk och Julia`s säng- Livsfarligt!!
Så henne kan man inte släppa i två sekunder...
Projekt sluta amma går även toppen,hon börjar även välja bort morgonamningen nu också,sover i sin EGNA säng med...Sover en gång om dagen och äter enbart vanlig mat och en flaska välling dagtid...sen somnar hon med välling och igår somnade hon med sin pappa:-D
När hon vaknade två gånger under kvällen la vi bara ner henne stoppade snutten vid kinden och i med nappen så somnade hon om!
Detta går så bra!!
Så igår när kl var 21.40 sov alla barn,inkl. våran nattuggla Tim..han behövde den sömnen med tanke på att jag har dragit ner hans medicin!

Idag vet jag inte vad som ska hittas på?!
De blåser,och jag kan inte bestämma om det är badväder eller om vi ska hitta på ngt annat skoj?!
Barnen`s djungel kanske?

Först blir det frukost,bädda,hänga och slänga in en maskin tvätt och plocka i&ur diskmaskin...och tandborstning,påklädning....ja vi är väl ute om sisådär 2 timmar kanske:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: