2010-07-28
 08:47:37

Anka min Anka <3

*Grrr*,skrev ett långt inlägg och kom åt ngn knapp som raderad allt!!!

Idag kommer i allefall min saknade Anka alias Karro:)
De ska bli såå trevligt!!Har saknat henne i massor!!

A är bearbetad nu;)Stolarna får bli vita,på ett villkor,att de pryds med färgglada stolsdynor...hihi..
Vita med små söta blommor kanske?Eller svagt ljusrosa?:)Då får han nog fnatt!
Får nog leta efter ngt mer färgglatt!!

Idag ska det komma regn är det sagt,perfekt inomhusdag då med andra ord,att pyssla.
Eller kanske åka till Ikea,får se vad Anka vill hitta på!

Jag har tusen projekt i huvudet som jag vill göra.Älskar att pyssla hemma,och nu när jag har kommit igång vill jag inte sluta!

Nu är vi även inne på vår andra dag utan amning!:)
Och pappan i familjen kan både få Vår Mini att somna och somna om när hon vaknar på kvällskvisten:-D

Jag är så jäkla stolt!!

Nu ska jag göra morgonbestyren:)Bädda,frukost,dusch,kläder,tandborstning,dammsuga,skura golv:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: