2010-01-31
 09:28:37

Veckan går fort....

Idag kommer mina stora hjärtan hem!Härligt!!! Veckan har varit som vanligt ungefär...skola&dagmamma,läxor och sånt.Dock bakade vi semlor nu i veckan,jag&barnen.De tyckte dom var roligt! Veckorna går fort när man har de roligt eller nåt.Kan nog bero på att de finns en massa att göra också... I fredags åkte jag in till stan för att lämna de stora barnen till sin pappa,svägerskan följde med så vi kunde ta en runda på stan... Vi lämnade barnen och de små somnade,då passade vi på att sätta oss ner o ta en fika..Jättemysigt!! Sedan gick vi vidare och tittade lite i affärer.Då vaknade barnen så då satte vi oss igen och fikade&amning,blöjbyte... Tågen hem var jätteförsenade,men vi hade de trevligt ändå!Tror vi var de ändå som skrattade på den perrongen...men roligt hade vi. Middagen blev thaimat och mys i soffan.A skulle jobba natt så då ville svägerskan hålla mig o barnen sällskap!!Så hon sov kvar här. Jag har nog inte skrattat så mycket på länge,trivs verkligen med henne.Hon är en underbar tjej och vän.... Igår lät vi pappan i huset sova,Tessan skulle jobba och jag&barnen bestämde oss för fixa deras pass i sollentuna.Sagt&gjort.Dom var så duktiga båda två...lite svårt att få Nathalie att titta i kameran för hon tyckte polisen var himla intressant:-D Men tillslut gick det...sedan tog vi en lunch i centrum där och Jonathan fick även handla en bil till sin samling.... Sedan åkte vi hem för att väcka pappan och åka och storhandla... Storhandlade,åt mat sen var det dags för A att jobba natten igen.... Så när barnen somnat...spenderade jag kvällen med Johan Falk;-) Väldigt trevligt sällskap faktiskt om filmen bara hade kunnat innehålla mer av Frank Wagner....Undrar om de kommmer göras fler? Nä nu kommer A hem snart så vi ska äta frukost/lunch tillsammans sen ska jag och barnen iväg så han får sova lite...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: