2010-01-14
 23:30:47

Stackars Barn.....

Tänkte och funderade lite över min kommentar om att lämna bort sina barn,och satt nu på kvällen och diskuterade med en vän om detta. Mina tankar går mest till dessa småttingar som går från öppning till stängning,de barn man ser hos dagmammorna är de som man ser mest. Sen har man under tiden sett föräldrar som frivilligt lämnar sina barn från öppning till stängning typ trots att de går hemma,sånt förstår jag inte heller. Får nog lite ont i magen av detta:-( Sen finns de föräldrar som sliter dag ut&in och måste lämna sina barn många timmar trots att de inte vill men måste,dessa föräldrar lider jag med. Fast som tur är så har jag för det mesta mött helt underbara mammor (för de mesta faktiskt) och några få fantastiska pappor.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: