2010-01-20
 08:58:06

Resultat...

Tim har gått till skolan,de små är lediga idag men ska gå imorgon.Fick byta bort denna dag mot måndagen. Tdag får vi resultatet av utredningen...Spännande är inte rätt beskrivning av känslan i kroppen... Jag vet inte vad det är jag känner,men nu när vi kommer veta vad de är han har så kommer man kunna ge honom rätt hjälp! J&J får vara hos en vän till mig sålänge för de får inte vara med under mötet! Tills dess ska jag fixa lite härhemma,måste sortera in lite tvätt och starta en diskmaskin... Snabeldraken och jag får nog ta en vals också:-) Vi handlade ngr presenter igår...En skrivtavla,lite kläder. Resten får handlas på lördag när vi ändå ska handla kalassaker! Nu ropar barnen på mig...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: