2010-01-08
 15:41:34

Nu blir det fredagsmys<3

Då var fredag här,helg och ännu närmare resan:-D Svärmor kommer över på middag o fika igår!Jag gjorde tacogratäng med diverse grönsaker o gräddfil o salsasås.Det måate ha varit gott för inget vart kvar o jag brukar göra mat till ett helt kompani som A säger;-) Idag blir det Oxfile och ugnstekt potatis med sås...funderar på att försöka göra svärmor goda kantarellstuvning också...det får vi se! Igår fick jag mindre bra svar,det var ju det jag visste sånt känner man på sig MEN jag ska väl klara det också,tror jag.Dock finns det en mening med allt även detta tror jag.Mina barn är min största oro<3 Idag har Tim varit lediga o de andra var hos dagmamman,jag ägnade mig åt städning,min vanliga veckostädning.Älskar när det är rent.Svägerskan kom förbi imorse med flera kassar med kläder..Massa fint o med prislappar kvar på vissa..Hon är inte klok när det gäller kläder,men det finns ju vissa fördelar med att jobba i butik;-)Jag har i alle fall fått en ny garderob och de flesta plaggen har jag tittat på men inte köpt,ibland har man tur.Fick en jättefin väska som kommer bli perfekt till resan!!Då behöver jag inte köpa nån sådan. Nu är det "bara" 83 dagar kvar...haha jag kommer vara färdigpackad minst en månad innan,bara för att jag längtar så... Jag ska försöka få med svägerskan till Öland i sommar!,hon o jag och alla barn,det skulle nog bli en supermysig resa!! Imorgon ska ja o svägerskan ut och äta,Nathalie får nog följa med men annars är det bara hon och jag,En födelsedagsmiddag i efterskott!! Nu ska jag förbereda middagen!Och dricka en kopp kaffe,jag har blivit så duktig med mitt kaffe.En kopp på morgonen o en på eftermiddagen,max 3 koppar om dagen det är duktigt till skillnad från tidigare.... Middagen var det!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: