2010-01-05
 15:32:14

Kallt....

Fy vad kallt det är ute,jonathan han bara gråter en stund efter vi kommit ut... Vad sjutton ska man ha på dom? Min present från A var förresten ett halsband i guld..sååå fint!!vart såå glad:-) Idag ska jag göra soppa med nybakt bröd... Barnen är lediga nu,Tim börjar inte förrän på Måndag och de andra två går ju bara 3 dagar i veckan! Har inget att skriva om egentligen,är lite tömd på positiv energi!Måste samla lite positiv igen,drömma mig bort till paradiset kanske?! Jag talade utan tänka först o råkade nog såra en som står mig väldigt nära,och det gör ont i hjärtat men som tur är är vi två vuxna männsikor som kan prata o reda ut saker.Men ens dåliga samvete kan man inte rå för!!Åh vad jag älskar dig vännen!!! Nu ska jag börja baka brödet!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: