2010-01-20
 20:26:53

Jaha....

Barnen är nattade förutom lill-sessan,hon är uppe o myser...en liten nattuggla de där:-) Vi fick som sagt resultaten idag,och de var som alla misstänkte eller snarare redan visste... Dock slet de i mamma hjärtat av viss "fakta",den där jäkla skolan är inte bra för honom,de visade han tydliga signaler på! Så kan de inte erbjuda honom en vettig och BRA plan på hur hans skoltid ska se ut kommer vi söka ny skola om jag så ska behöva åka till andra sidan stan. De är visserligen inget problem snart de heller för den delen! Han är min lilla bokstavsPrins som så fint andra föräldrar beskriver sina barn med denna diagnos. De underströk dock att vi har gjort ett hästjobb med honom,med tanke på den diagnos han har och styrkan av det... Jag vill ge honom det bästa och han förtjänar det bästa.Detta ska vi klara tillsammans,allt för honom och hans välmående och välbefinnande<3 Jag älskar dig min Stora Prins!!! Vår semester kommer göra honom gott,är så glad att vi kan göra den här resan och hoppas på fler,bara man sparar pengar så!! Imorgon är det storstädning på schemat och lunch med *.... Och så ska * ringa ang mig o fortsatta prover...*suck* Jag vill tro att Mormor vakar från ovan och "hjälper".... Lite hokus pokus prat,men hoppet är väl de sista som överger,eller hur är de man säger....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: