2010-01-04
 14:43:27

Jag kallas numera Tant

Om någon hade sagt till mig för sisådär 10 år sedan att jag vid 25 års ålder skulle ha Sambo och fyra barn och allt därtill.Hade jag trott att människan var knäpp! Men se 10 år senare har jag allt det och trivs och älskar mitt liv! Hittils har jag spenderat o firat min dag med frukost,blöjbyten,amning,lunch,pulkaåkande och affärbesök. Alldeles strax skall jag baka en kladdkaka och lite sånt som vi ska smaska på lite senare...En av mina nära vänner kommer på besök. Jag tänkte fira min födelsedag med tjejerna senare,nästa helg eller nåt! A har även han besökt centrum för första gången sen typ två år tillbaka...Han var där o inhandlade en present till mig som jag är väldigt nyfiken på.Jag är inte skapt att vara nyfiken,men vem är det? Fast egentligen är det inget speciellt med att fylla år tycker jag... Allt blir så mycket annorlundare när man har fått barn! Men tjejmiddag o lite firande ska man väl ändå ha,jag fyller ju faktiskt 25;-) Nu ska jag baka o förbereda middag!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: