2010-01-03
 00:12:26

Hmmm

Vem ägnar sig åt att klicka in på min blogg x antal gånger på nyårsafton? Vem är så nyfiken?;-) Hoppas du finner något intressant:-) Nyårsafton firades i lugn anda..god mat och bara en massa myysss!!! Ingen alkohol här inte,man dricker inte när man har sina barn,det är min åsikt! Så vi mådde väldigt bra,den första dagen på det nya året. En av mina bästa vänner kom över o myste med också.Vi åkte pulka,åt god mat och bara hade det trevligt,K stannade kvar över natten som blev en sen natt med mycket prat.Men snälla A gav mig sov morgon och det behövdes... Mysfrukost o en vända till centrum..sen promenerade vi till tåget o lämnade K... Hem o fixade lite för mina svärföräldrar skulle komma över o fira min födelsedag i förskott:-)Fick min efterlängtade korg...Hon är underbar min svärmor!!Hon har verkligen "hört" mig.... Såna gåvor uppskattar jag,för detta är en sak jag har nämnt för länge sedan,att jag ville ha en gammal hederlig picknick korg...Och nu fick jag det med en massa saker i och en vinflaska tills jag slutar amma:-D Imorgon kommer mina älsklingar hem,gud vad jag har saknat dom... Och på kvällen ska jag ha tvättstuga..mindre roligt.. Nu ska jag i allefall sova..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: