2010-01-15
 19:26:11

*****

Barnen är lämnade hos sin pappa! Saknar dom redan,men de kommer ju hem snart igen<3 Har inte gjort så mycket idag,barnen badade(igen!!!) och lekte,spelade,busade,bråkade och så åt vi lunch.Sen var det dags att åka. Jonathan och Nathalie har ätit middag... Vägen hem tog lång tid för oss;-)Skrattade så att jag vek mig dubbelt av jonathans påhitt...roligaste var nog när han försökte ta sig upp från marken utan att ta stöd av händerna,barnet vägrar ju vantar!!Han skrattade lika mycket han,så han knappt kunde stå på benen...Mitt hjärta svämmar över av kärlek till mina barn!! Men tillslut kom vi hem...och nu sover han gott.Han var jättetrött! Han är ju så himla duktig som går över allt.Han har verkligenblivit en stor kille nu.. Jag hade inte turen på min sida.... Någon måste vilja mig väldigt ont!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: