2010-01-22
 19:02:52

Bussen åker runt...

Hemmadag för de minsta idag och skola för Tim... Skönt att inte behöva stressa på morgonen med alla barnen. Vi tog de lugnt hemma,åt en mysig frukost.Även jag äter frukost nuförtiden,måste de innan jag tar tabletterna!Sedan badade/duschade vi...och då fick sig även badrummet en dusch så då passade jag på att städa och skrua därinne från golv till tak typ:-) Filuren till dotter jag har,hon är speciell.Snart 6 mån gammal och säger Mamma????!!! Ja,sådär som de säger vid vad kan de vara runt 10 mån kanske? Hon säger verkligen Mamamama... Pratade med vår BVC tjej,som tyckte att de var liiite väl tidigt.Hon fick även höra det eftersom att Nattis satt i bakgrunden och sa detta. Sen var vi ute och lekt tills det var dags att hämta Tim i skolan,både nattis&Jonathan är snoriga och lite hostiga så jag ville inte var ute alltför mycket. Kom på att Tim`s medicin var slut så vi åkte ner till centrum för att hämta ut ny..då är min plånbok borta,så vi fick åka hem igen,och där hittade jag plånboken den hade ramlat ur fickan precis innanför dörren. Men då fick vi vända och åka tillbaka till centrum för medicin måste han ha. Jag hann även köpa en present till Julia medans Tim handlade för sin månadspeng. Hon önskar sig en mjukishund som jag fint fick gömma i halsduken ända fram till kassan.Tur att ingen trodde att jag tänkte ta den. Igår var vi även och vaccinerade de små inför resan.Dom var såå himla duktiga,sa inte ett ljud utan hoppade ner ifårn knäet och sa tack till doktorn och sprang iväg skrattandes:-D Knäppa ungar!! Tycker de är himla dyrt med de där sprutorna. Men vad gör man inte för säkerhetens skull. Och snart köper vi den nya vagnen:-D Jag är sååå glad! Nu ska vi ha fredagsmys..chokladmousse med lite glass..*mums*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: