2010-01-11
 17:37:21

Ännu en dag...

Då var denna dag snart slut! Måste bara berätta vilka dunder piller detta är:-)Jag märker redan en stor skillnad!! Fortsättningen på utredningen idag gick bra,detta kommer bli bra.Allt för vår prins<3 Hämtade barnen och började med middagen som nu står o puttrar på spisen o är alldeles strax färdig... Tim är hos en kompis o leker medans Julia har en kompis här..Jonathan surar för han inte riktigt förstår sig på deras lek;-)Och Lill-sessan luftar rumpan o rullar runt på golvet...Allt är som det ska vara alltså... De finns vissa saker som visar sig mer&mer,är det bara för att jag vet eller har de varit såhär tidigare??Om jag bara kunde få all info så vore det bättre istället för att gå och undra o vänta på svar.... Imorgon ska vi promenera o fixa lite andra saker jag o sessan medans barnen är på skola&dagmamma.... Nu ska jag duka och utfodra mina små hjärtan...Pasta med baconsås och diverse ingrdienser tex sparris,broccoli,keso m.m....de tycker säkert de är mums!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: