2010-01-14
 19:29:55

76 dagar kvar....

Nu är det faktiskt inte långt kvar tills vi åker,och de allra trevligaste är att nästa resa redan är halvt planerad men då blir det långresa om jag så ska stanna kvar ensam med barnen,men då tar jag med min favorit Anka;-) Barnen var hemma idag också förutom Tim som har varit i skolan,vi badade och myste och fixade lite på förmiddagen och gick ut lagom till att vi skulle hämta Tim o så Nattis fick sova...Tim hade kompis med sig hem fast vi var ute och lekte en stund först!! Pannkakor till lunch vart,och fisk i ugn med ris och sallad till middag....Maten gick åt så jag antar att det var godkänt av barnen,t.o.m Jonathan rensade sin tallri´k.Han som äter så dåligt annars... Imorgon åker de stora barnen till sin pappa,vad vi ska hitta på vet jag inte.Antagligen fixar vi de sista passen så de är klart. Tim är enastående när det gäller matte,vilken snille blixt han är.Han behöver inte ens hjälp att klara sina läxor,jag är ganska överflödig när det gäller det,hoppas läsningen lossnar snart också!Men han är så duktig så det gör de nog alldeles snart. Dessa tabletter jag tar är lite farliga,man får en himla massa energi. Jag råkade somna i soffan igår kväll och vaknade en timme senare.Gick den vanliga kvällsrundan hos barnen,stoppade in armar&ben under täcken och så.Sen var jag tvärpigg,somande inte förrän framåt 5 imorse och sen upp halv sju.... De krävdes två koppar kaffe imorse ska jag tala om!! I övrigt har dagen varit lika underbar som vanligt,jag älskar att få vara med mina barn,inte kasta in de på dagmamma 17 timmar om dygnet eller så.... Eller annan barnvakt.Resultatet blir ju väldigt trygga barn som vet var de hör hemma... Nu ska vi borsta tänder och läsa bok!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: