2010-02-06
 09:42:20

Var tog den vägen??

Idag skymtar ingen sol eller blå himmel! Vad tråkigt=( Dock inte så kallt ändå... Vad ska man hitta på idag då? Utelek står självklart på listan,kanske skulle man ta sig till nån annan rolig park? Eller kanske skogen... A jobbar,men jonathan ska hämtas av Farfar efter lunch så han får åka lite lastbil med sin pappa.Ingen är nöjdare än han=) Jag tänkte passa på att storstäda då,för Tim&Julia ska till kompisar i eftermiddag. Snart åker vi,eller snart&snart...men nu är de inte långt kvar.Barnen pratar om de varje dag och ser verkligen fram emot resan.Vad glad jag är att kunna ge dom detta. Folk blir nästan förvånade n'r vi berättar att barnen ska med,är inte de en självklarhet?Jag skulle inte kunna lämna mina barn i två veckor.De skulle inte vara ngn semester för mig för jag skulle gå under av oro&längtan efter dom.Klart att barnen ska med!! Nattis fick smaka smörgåsrån igår..*MUMS* tyckte hon..vart jättearg när rånet tog slut. Jonathan vaknade tidigt imorse så vi låg och myste i sängen,han har inte nämnt ett ord på en hel evighet men imorse kom han nog ihåg och frågade efter en viss sak. Sen kom han på andra tankar så var de bortglömt igen.Då pratder han om Bangkok och sola&bada.... Nu ska jag duscha min björnliga=) Och sen ska vi nog gå ut i skogen&leka tills de är dags för lunch&hämtning av Jonathan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: