2010-02-26
 14:28:32

Vänskap<3

Idag var de storhandling på schemat... Provade ett "nytt" ställe..väldigt bra faktiskt... Jag fick med mig en ny hallmatta hem också:) Sen var de lunch dags hemma och nu så pysslar vi,barnen vill inte gå ut så då får vi hitta på saker inomhus.. Åhh igår var **** förbi och hämtade sin jacka...Och då fick prinsen&N träffas också...Jag trodde f*n att jag skulle börja gråta,de vart så glada av att få se varandra,började leka direkt..Jonathan har pratat om henne sen dess och allt han vill att de ska göra!Dom är såå söta,jag vart nog lika glad jag att få träffa N också,har ju ändå sett&träffat henne i princip varje dag sen de var knappt över året...Hon har en plats i mitt hjärta den sötnöten<3 Tråkigt när saker&ting blir pannkaka av egentligen skitsaker... Nu ska jag fortsätta pyssla med mina hjärtan,våra besökare är på shoppingrunda,men de vill inte mina barn vara med på och jag förstår dom så vi stannade hemma.De är inge roligt för dom att springa i affärer....Och jag förstår dom. Nu ropar mina barn..dags att ta hand om dom och röran:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: