2010-02-20
 00:00:39

Tuffa Tider...

Dagen var precis som jag trodde,jäkligt tuff..mycket känslor och minnen... När klockan slog samma tid som mormor somnade in för ett år sedan trodde jag ärligt att mitt hjärta skulle stanna av smärta... Man kastades tillbaka till alla känslor som kändes just då..panikgråten...bedjandet till henne att stanna...och när inget andetag kom,paniken över att hon var borta...jag vilade mitt huvud mot hennes bröst medan tårarna rann...jag var inte lugn de minsta,jag hade fullkomlig panik över att hon var borta....jag minns att jag skrek rakt ut när hon hade tagit sitt sista andetag...Jag behövde komma ut,bort därifrån för jag trodde mitt hjärta skulle gå sönder av smärta,utanför i snön mot husväggen sjönk jag ihop,gråtandes.... Jag saknar henne så otroligt att ord inte är tillräckliga... Hon som alltid funnits,sålänge jag kan minnas.... Måste sluta nu för detta gör för ont.... Vi gjorde dagen lite ljusare genom att titta på ****** och gud vad fint!!! Jag är förälskad och håller tummar&tår....De vore perfekt... Middag åts hos svärisarna...Lax,potatis,grönsaker och sås...Underbart gott:)Dom är underbara mina svärföräldrar....Och T självklart...Hon har fyllt mitt liv med enormt massa positiv energi.... Idag såg jag även de nyfödda tvilling sessorna för första gången...sååå små och söta...såld blir man på nyfödd bebis;-) Lämningen av barnen gick bra,de är så himla duktiga mina älsklingar,sköter sig exemplariskt på tåg,bussar och i stan med massa folk! Jonathan var dock jättetrött så honom fick vi underhålla så han inte skulle somna...borde egentligen ha en syskonvagn men de känns så onödigt att köpa nu...men hittar man något bra fynd så kanske... Imorgon ska vi på äventyr...Sen blir de nog bullbak&skridskoåkning med T&barnen... A jobbar på Arlanda..kör snön som faller..så flygen kan starta&landa.... Jag skulle också kunna göra de med den timlönen:-D Ta lastbils kort för att köra snö på Arlanda,de vore väl nåt?! Nu är de "bara" 39 dagar kvar....sen är vi i paradiset.... De ska bli så himla härligt...Och om våran lilla plan går i lås har vi ännu mer att se fram emot när vi kommer hem....Detta blir så himla bra om allt går som de ska!! Nu måste jag sova...lill-prins bus har en inre väckarklocka ställd på fyra....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: