2010-02-18
 08:09:38

Tiden springer iväg!!!

Smiter in här innan lämning av barn.. Tim ska alldeles strax gå till skolan och de mindre ska till dagmamman.. Jag&Sessan ska mysa,hon är dunderförkyld men väldigt nöjd ändå.. Imorgon ska barnen till pappa och vi ska iväg&titta på ****** Underbart!! Om de blir av så kommer de nog bli perfekt,vi som precis pratade om just det=) Idag är de exakt 41 dagar kvar till avresa...Nu borde jag väl ändå få börja packa?..om inte kan jag väl skriva packlista?Jag o mina listor;-) Alla <3 Dag spenderade vi mede faster&kusiner...helt undebart sätt att "fira" med äkta kärlek som vi sa...Vi var ute och lekte och åkte nog i den högsta isbanan jag har sett...barnen även lill prins var ytterst modiga och åkte som jag vet inte vad..jag själv stod på toppen och fegade tills ett av barnen gav mig en ska vi säga putt i rätt riktning...jösses vad fort de gick!!Tessan åkte på rumpan och jonathan gjorde magplask...trodde jag skulle skratta ihjäl mig... Fikade och åt en väldigt god middag... Veckan har inte innehållit ngt speciellt....en sak slog mig dock kl 4 imorse/natt när mina små ville stiga upp....F*n rent utsagt vad man missbedömmer sömnen innan man fick barn...Varför sov jag inte mer när jag var yngre för??....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: