2010-02-24
 20:14:49

SOL!!!!

Vilket underbart väder de har varit idag...vilken tur att jag har städat hela dagen då...Nej då gick på promenad på morgonen först och sen var vi ute och lekte i snön!Jag älskar mina täckbyxor:) Imorgon ska Tim tebax till skolan,han mår toppen så nu är man nog utom fara.De var ingen magsjuka precis som jag sa. Vi åt kasslergratäng och sprarris,morötter&herricort verts till middag..*mums* Sen har barnen badat,efter badet så målade vi,tränade alfabet och skriva bokstäver...Julia kan inte komma ihåg bokstaven B..rent omöjligt men många goda skratt gav hon mig:) Nu ligger alla förutom Sessan... Imorgon tvingar Svärmor mig till Farbror Doktorn för vaccinering..*attans*...jag som är så löjligt rädd för sprutor..de har kvällsöppet och jag har barnvakt tillhands o hon har ledig eftermiddag....Får nog hålla svärmor i handen;) Ska med T och fixa kort också snarast men först ska jag ***** och se om de finns ngt där som inte ska vara där...att allt sånt ska ta sån tid...Man känner ju och märker att ngt inte är som de ska och de har ju svaren då tycker jag saker ska gå fortare...All tid i världen har man ju då kanske inte....Nog om de,den kampen kommer i sånna fall då. Nu är de 35 dagar kvar till Paradiset....hur underbart som helst,de mesta är ordnat,måste bara hitta lite sommarkläder till nattis ifall de är ont om sånt därnere...Dessa dagar kommer nog gå fort:)Sen när vi kommer hem är de massa roligt som väntar!! Bröllop,***** och Våren....har hittat så fiiina vårjackor till barnen! Åtminstone Julia,Nattis&Jonathan....vad ska jag använda för argument för att köpa nya?Nattis har ingen(superbra anledning)Jonathans&Julias är säkert för små;) De låter väl som goda argument? Nä nu ska jag mysa med lill-sessan och ladda för morgondagen:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: