2010-02-27
 17:00:19

Rosa Himmelriket:)

A är iväg och hämtar våra gäster&handlar mat på hemvägen! Skönt med lite egentid,jag är ju rätt så mycket av en ensamvarg;) Att barnen är hemma räknas inte dom är ju en del av mig liksom,fastvuxna eller nåt. Idag var vi även iväg och fixade sista passet & hämtade min rosa dröm!!En rosa vagn..Emmaljunga scooter.Den är sååå fin!!Nathalie var fin i den oxå;) A tyckte att en annan färg hade varit bättre...hans manlighet får visst sig en törn om han skall promenera runt med en rosa vagn,men de struntar jag i,jag är ändå den som använder vagnen till 99% :) Man fick även 450 kr i presentkort,men som inte får utnyttjas förrän den 1 mars,så vi måste tillbaka dit och handla resestolen eller vad man ska kalla det...Bäst att utnyttja dem när man ändå har fått dom! Resan närmare sig med stormsteg och jag är så otroligt lycklig!! Livet leker och de känns bra... Mamma kom hem igår med vita panelgardiner&en jättefin stickad tröja till mig..Tack tack säger jag,man är inte bortskämd med att få saker :) Måste duka för nu kommer de snart med maten!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: