2010-02-12
 19:35:27

My Love...

Barnen tittar på Barda,tim önskar att han vore tillräckligt gammal för att medverka!Tycker tiden inte behöver gå riktigt så snabbt;-) Vi har lekt i snön,tagit en mysig promenad och varit förbi affären&handlat lite fredagsmys=) Sedan kom en av mina absoluta favoriter förbi Svärmor...hon fikade och umgicks lite med oss,blev en del prat om resan oxå!!! Idag kom även inbjudningarna till bröllopet<3 Såå fina!!Har hittat klänningen också=)Så fin så=) Imorgon blir de storhandling,hämta pass&tvättstuga....lek ute också helst vill jag ut på landet,tror nog A vill det oxå!! Nu ska jag mysa med mina små gullungar som äntligen har varvat ner trots ett maratonlopps promenad i skogen;) Sen ska jag dammsuga&skura golv..ta en dusch blir de nog oxå! Idag är jag en väldigt trött mamma efter en tuff natt med mycket ont,ska man verkligen klara sig på vanlig alvedon?Hmm jag undrar de... Livet leker vilket som...solen skiner i mitt sinne av de tankar framtiden innebär...Och att just jag har fått äran att vara mamma till fyra fantastiska barn<3 Inget kommer få mig att sluta kämpa!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: