2010-02-01
 17:25:58

Kontroll.....

Idag var de 6 månaders kontroll för Nattis! Och hon vart godkänd,liiite tidig tyckte dom hon var men inget fel med det.Hon tycker nog livet är väldigt intressant=) J&J är lediga idag så dom var med med en massa energi trots utelek innan,men som tur är är det barnvänligt på BVC så de hade en massa leksaker att leka med.Nattis fick två sprutor också,de gjorde ont i mitt hjärta när hon vart ledsen men det går som sagt snabbt över. Åhh idag är det "Familjen Annorlunda",älskar de programmet verkligen!! Maten står på spisen och ugnen.Det blir fisk i ugn med potatis&grönsaker till. Sen blir det läxläsning med Tim,läsläxa... Skulle behöva tvättstugan och tvätta barnens ytterkläder. Men de var tyvärr upptaget. Efter BVC sprang vi förbi H&M en snabbis,behövde ny mössa till Julia men hittade tyvärr ingen men däremot hittade jag en jeansklänning till Nattis för 49kr???Och då var de inte rea...Undrar varför den var så billig.Fin var den i allefall... Imorgon är det möte med skolpersonal och vi på BUP och barnen går i skola/dagmamma. Jag skall bara städa härhemma innan mötet hinner nog inte så mycket mer.... Kanske tar morgonpasset i tvättstugan så har jag bara ytterkläderna på kvällen! Nu ska jag ta Nattis som luftar rumpan...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: