2010-02-25
 11:19:05

Jag Kan Själv....

Så säger Jonathan typ tusen gånger per dygn...Om ALLT...från att bre smör på smörgåsen till att ja nämn nåt så kan han de själv...Och när saker och ting inte går så blir han superarg...Och då tänker han inte heller åka till Thailand så det så..och hör på den:) För att i andra sekunden kisa upp emot solen och säga att nu är han i thailand och solar&badar....Knäpp ungen min<3 De har fått se kort från där vi ska bo och på stranden så kommer de elefanter på besök,elefant skötaren säljer små påsar..med jag tror bambuskott som man får köpa&sedan mata elefanten med...De ser barnen verkligen fram emot att få göra,sedan kan man självklart även rida elefant där också!....Spännande ska de bli jag kan knappt vänta!!! Skönt med lite "egentid"...bara ha sessan hemma och ägna sig åt henne...Hon ligger och kryptränar på golvet och så tvättar vi lite i tvättstugan,jag förstår inte var all tvätt kommer ifrån? Visst barnen byter kläder varje dag och så men vad sjutton,tvätten förökar sig snabbt som sjutton... Idag kommer * på besök,de ska bli trevligt tror jag,har lite dubbla känslor om de där faktiskt.... Vi har i alle fall fått besked om ***** och detta kommer om allt går vägen ske i juni,skönt då har man lite tid på sig att ordna saker&ting... Nä om jag skulle gå ner i tvättstugan&sedan plocka ur den rena disken ur disk maskinen....Blä för vardagssysslor men snart så...Två veckor utan varken städ,tvätt,matlagningen eller annats sånt kraffs....Bara umgås familjen och ha det härligt!!! Kan vi spola tiden framåt sisådär 33 dagar?(måste bara ha en dag att packa;) )



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: