2010-02-23
 17:16:37

Ha!!!:)

Första dagmamme dagen för veckan!Båda var lika glada att få va hos dagmamman,och idag var favvo kompisarna där också! Jag&Nattis gick en kort promenad för att sen fixa morgonbestyren hemma,Tim är också hemma eftersom han kräktes i söndags i bilen påväg hem,men sen inget mer,Jag är övertygad om att de inte när ngn magsjuka men men jag tog de säkra före de osäkra. Efter hade vi lite ärenden i centrum...Först tog vi en mysfika. Handlade nya strumpor till Killarna(Någon måste äta strumpor i den här familjen!!) Hittade en solhatt till Nattis till resan... Sedan gjorde jag världens fynd:)Ett par nya skor till Julia... Sen var min shopping slut;-) Stod dock och klämde på vita panelgardiner på hemtex som jag vill ha till köket...men då vart jag snål(Vad dum man är ibland!!)... Varför köpte jag dom inte bara.... Sedan hem för att ge sessan lite mat och så för att gå och hämta barnen...handlade lite i affären...barnen ville åka på isbanan i backen så jag stod där och tittade på... Och då dök de där killarna upp som har under flera månaders tid roat sig med att kalla mig diverse mindre trevliga saker.... Men den här gången fick jag tag på dom!!!Jävla ungar rent utsagt.... Haha säger jag bara... Nu ska jag duka!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: