2010-02-05
 08:52:03

FredagsMys<3

Tim är i skolan,han slutar vid ett.J&J är som vanligt lediga på Fredagar. Dagarna går fort tycker jag... Veckan har varit fylld med möten och andra vardagssaker. Svägerskan var här i veckan&myste med mig och barnen=) Åt mat och nattade barnen medans jag sprang i tvättstugan,skönt med lite sällskap! Idag blir de utelek och så måste vi förbi affären&handla lite smått. Skulle behöva gå till Centrum,jonathan får såna fula eksem vintertid i knävecken.Så jag skulle behöva köpa nån annan salva än den jag har hemma. Operation sluta Amma ska påbörjas också...Nu blir hon ju snart 7 mån och då tycker jag de räcker med amning,dessutom börjar tänderna ploppa upp och de kan jag skona mina stackars bröst ifrån;) Nä om jag skulle börja göra mig klar för att gå ut...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: