2010-02-11
 10:45:02

*come back to me*

Barnen är lämnade...tim skulle åka skridskor idag=) Julia är på 5-års och Jonathan gick till Irene...tog en långpromenad efter att jag hade lämnat dom,skulle handla åt dagmamman också! Nu har jag ordnat allt är hemma,bäddat,dammsugit,startat diskmaskinen...Skulle verkligen behöva tvättstugan men toktumlaren är trasig så på ett tvättpass hinner man knappt tvätta&torka två maskiner...Men får väl göra så! Nu närmare sig års dagen med stormsteg,vill att tiden ska gå snabbt men vi kan väl hoppa över den 19 Feb? Tänk att ett år har gått sen en del av mitt hjärta för alltid försvann,smärtan är lika stark som då,saknaden är än större...Skulle göra allt för ett sista samtal,en sista kram...Jag vill se dig igen,höra din röst,få en kram..bara vetskapen att hon fanns ett samtal bort...Det är otänkbart att min mormor inte längre finns,hon som alltid funnits.Jag älskar dig bortom alla gränser och jag glömmer dig aldrig. Du lever kvar i mitt hjärta och i alla minnen... *Till Dig:Tack för din famn när jag behövde tröst,tack för att du tog emot när jag föll...* Barnen blir hemma i helgen,egentligen är de pappahelg men av olika orsaker så kan de inte åka.Men jag har dem gärna hemma,alla hjärtan på samma plats... Jag&Sessan ska luncha med svägerskan idag så jag måste börja göra oss iordning... Sessan har fått två tänder nu och hon gör sina tappra försök till att krypa dock vill armarna&benen inte riktigt samarbeta ännu men de släpper nog snart.... Snart kommer hennes vagn också=)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: