2010-12-22
 08:59:20

Vi är nästan klara:)

Ja,jag insåg det precis.Att vi nästintill är klara med alla Julklappar..Skönt!!
Ska bara ta en sväng förbi Toys R us sen så är de klart.

Men det tar vi kvällstid & storhandlingen med:)

Barnen har Jullov & i eftermiddag ska vi fira Lill-Jul med Svägerskan & kusinerna,de ska fira med sin pappa.
Så då ordnas det på detta sätt:)

Vet inte om vi ger oss ut idag,det är nere vid minus 20 & Lill-fia har en fruktansvärd hosta!
Märkte igår när vi var ute att hon hostade&hostade..De beror nog på Kylan..

Och äntligen har gardinerna kommit!!
Men de vart inte riktigt som jag hade tänkt mig,så jag fick fixa & trixa lite,Fina M hjälpte till med två extra ögon.Och resultatet vart mysfaktor på hög nivå!!!
Mycket nöjd blev jag.
Igår kväll gjorde vi även Julskinkan...Supergott,köpte en doftpåse igår som doftar Jul som jag placerade i köket..De doftar ljuvligt en blandning mellan pepparkaksbak,glögg & jaaa Juldoft...
Hittade även en "clena cotton" doft...Den doftar ännu mer gott!!

Jag tror jag har funnit min Julkänsla!
Imorgon tänkte jag att vi skulle göra pepparkakshus!!

Jag ska kicka igång morgonen,skönt med slapp morgon!
Starta diskmaskin,tvättmaskin,bädda sängar,duscha,dammsuga...

Vår dagmamma fick en ram där man kan sätta in foton i Julklapp..I samma stil som hennes renoverade sovrum ;-)
Hon vart glad!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: