2010-12-10
 11:34:06

Tänka innan man talar....

Vi njuter lugnet:)
Har bara gjort morgonstöket härhemma & gjort mig& Lill-fia iordning!

Igår somnade jag ovaggat;) Hade rätt fullt upp hela dagen:)

Fixade hemma på morgonen,åkte&handlade julklappar,lunchade,hämtatde Fröken J,hem & mötte upp Herr T...Vek in ren tvätt & läste läxa,pysslade med Fröken J & lekte med Lilla N ,hämtade Herr J från gympan,handlade lussebullsbak ingredienser & fika till Herr T`s klass..Hem & lagade mat,gjorde de´gen till lussebullarna,gav barnen mat,bakade lussebullar,duschade barnen,läste läxa sista gång...Nattade barn,bok,välling,tandborstning & sen skurade jag köket rent ;) tvättade två maskiner & hängde,pyntade luciakrona & strök Förken J `s lucialinne..Plockade i&ur diskmaskin oxå!

Sen somnade jag rätt ovaggat;)

Idag är deeet väldigt segt hittils,jag är klar för länge sen & ska ingenstans förrän till 13.30...
Sen blir det körigare...För Jonathans lussetåg börjar 13.30 & Fröken J`s börjar 15...
Och nångång däremellan måste jag möta upp Herr T...
Klona mig någon?
Det löser sig nog!

Igår vart en rad julklappar till köpta:)Hittade ett så fint halsband till A´s mormor som jag köpte till henne...
Sen vart det en del till barnen:D

Denna helg är barnen hemma & vi ska till landet,baka en sats lussebullar till & julgodis!:)

Funderar på nyår,vad man ska hitta på då? Hela familjen är hemma,man kanske skulle ordna en liten nyårsfest?
Med god mat & så...

Om man skulle slå in lite julklappar kanske?
Jag har så tråååkigt,förutom Mini som leker apa...




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: