2010-12-28
 08:28:51

Sista veckan på året....

Passar på att skriva här när vi precis har ätit frukost & barnen klär på sig & tittar på Barnprogram samtidigt..Efter det så ökar tempot härhemma ;-)

Igår var vi ute strax efter tio,åkte pulka & lekte & drack varmn choklad:) Efter ett par timmar ville barnen inte vara ute mer så då bestämde jag & E att vi skulle ner & kolla in mellandagsrean...
Och äta lite lunch!

Åt lunch,sen fick barnen fasligt mycke spring i benen ;) Så vi turades om att kika i affärer medans barnen lekte i "fyrkanten" Haha :)
Jag hittade ett bäddset & handduk & så köpte jag nya vantar till Lill-fia,tyckte inte de var mycket till rea :( Kanske är stan man skall åka till för att göra de riktiga fynden?

Jaja,vi hade en toppendag i allefall & nu vet vi en backe som är alldeles lagom för alla barnen & som inte ligger lååångt bort ;)
Lill-fia vet inte om hon skall skratta eller gråta ute i den djupa snön :) Hon sitter mest på rumpan & vill äta den..Helt tokig är hon!! Hon blir så arg när jag borstar bort den för att hon inte ska äta,hon måste tycka att den är riktigt god ;)

Idag är planerna att vara inne till lunch,ska städa/plocka/möblera J&J `rum...Det behövs!
Har ett Ikeabesök inplanerat:D Så jag måste mäta lite & se vad som behövs...

Efter det vet jag inte,blir väl pulkaåkning eller ngt sådant,funderade på barnens djungel eller bio kanske...

Ska höra med L,vad hon har för planer för dagen:)

Nu har barnen kläder,så det är lika bra att sätta fart innan energin når toppen & de klättrar på väggarna:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: