2010-12-15
 09:21:37

Röda mattan...

Denna morgon började tidigt!
Lilla Damen behagade vakna strax innan sex men då bör tilläggas att Herr J ville kliva upp kl 4!!!!!!

Det där med att sova är inte hans starka sida...Jag förstår inte..Han har inte sovit sen Neo-tiden typ eller jo han sov väldigt mycket sina första månader i livet...Var det hans sova ikapp tid då eller?Så att han nu knappt behöver sova alls?
Man tror inte det är sant när man kollar klockan och inser att det fortfarande är natt!? Och han vill stiga upp?
Jag ser inte fram emot denna helg,med dessa piggeliner så lär jag behöva lägga mig när de lägger sig för att orka :S
Och det lär jag göra eller kanske inte...

ja annars då?
Jag är på jakt efter Juligt röda trasmattor,till köket:)
Vill ha den där lantliga julkänslan!
Men jag hittar inga..Ikea kanske har men dit tar man sig inte varje dag.
Rusta då?De är prisvärda också:)

Annars blir de det vanliga idag:) Äta lunch & sen hämta Fröken J från skolan & leka ute m.m m.m

Nu är det mindre än en månad kvar tills Lill-fia börjar *Ihhhh*
Jag vill inte inte inte...men börjar hon inte nu så får hon inte platsen hos "vår" dagmamma...
Tycker hon är plutt,men hon kommer ha det jätteroligt det vet jag!
Haha...sen lär vår dagmamma bli underhållen,av klätterfia;)


Men det var nog allt...Har lovat Herr J att vi ska leka med Play doh..så så får det bli innan lunchen ska lagas...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: