2010-12-16
 14:21:28

Nu vet jag....

Vi är inne,dels för att jag är jäkligt sjuk :(
Hostar & feber går ner&upp :(

Dels för att vädret inte lockar mina barn att vara ute....

Men men nu är vi inne i värmen,ätit mellis & barnen leker i rummen!

Jag vet i allefall vad A ska få i Julklapp nu :)
Något han har sagt flera gånger att han skulle vilja ha,men han kommer inte ens ana att han får det:)

Har skrivit upp en Julklappslista som jag ska plöja igenom så fort jag mår bättre!
Imorgon kanske?...
Tvivlar på det för de små är inte alls krya heller & vill inte ränna runt i affärer med dom då!
Och i helgen åker A iväg i jobbet...Så de får alltså bli nästa vecka då?
Men ack så mysigt...Tillsammans med 10000 andra,vi kanske kan ta det kvällstid..
Nu när jag har listan är de lättare för då vet jag vad jag ska ha:)

Nej,jag ska bädda ner mig i soffan med Lill-fia...


Jenny Lindström

Krya på Dig!!!!



Tack för att du tyckte till om hyllan i sovrummet. Tänkte samma tanke att det skulle kännas rörigt i min fristad (sovrummet alltså).

Så nej ingen hylla där inne, men vi bestämde att den nog kommer få sitta i vardagsrummet



PUBLICERAT: 2010-12-16, 17:47:13 | URL: http://avigt.blogg.se/
Jenny Lindström

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM till dig!



PUBLICERAT: 2010-12-16, 17:47:50 | URL: http://avigt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: