2010-12-07
 11:11:19

Men vad gör kossan där????

Herr T spelade ett spel på datorn igår,och alltså jag skrattade så tårarna rann...
Vet inte riktigt vad det gick ut..typ hänga gubbe liknande...Men i allefall..
Helt plötsligt dyker det upp en kossa i spelet...Och Herr T blir frustrerad & utbrister
"Men vad gör KOSSAN där mitt i alltihop..." "Dumma KOSSA"...
Man kanske behövde vara här för att se det roliga förresten ;)

Jag skrattade i allefall:) Och ok trackade honom lite för kossan;)
För den dök upp lite hur somhelst:D

Jaja,vi hade roligt i allefall & Herr T kunde även han skratta åt de lite efter ett tag!

Bakade pepparkakor också...Alla fyra:) Jag hade nog mjöl överallt sen & ingenstans typ,men goda vart dom,så fikade på dom på kvällen!
Åt kyckling i ugn med broccoli & ris,sås till middag.Slängde ihop en sallad oxå.

Lekte på golvet i tre olika lekar:) Fröken J & jag hade massagestund,hon visade hur dom gör i skolan ;) heja skolan på sånt där...Kan man utnyttja sina barn att ge en massage;) För en femma eller nåt!! ;-)
Herr J lekte  bilverkstad,så jag hade trasig bil & som behövde tankas...Och Mini lekte med väskan som hon packade i & ur & gav mig.."Tack tack" "Varsågod" etthundramiljoner gånger om :)

Kvällsbestyren & mys i soffan,bokläsning,vällingmys & sen legobygge när de tre mindre somnat!
Tog en sväng med dammsugaren&skurmoppen igen..det doftar ju sååå gott! Och jag älskar känslan när man stiger upp på morgonen till ett nystädat&nyskurat hem!!

Ja imorse gick det toppen också..Barnen kom i tid till skolan & Herr J till sin dagmamma,han vart lite sur på mig för jag visste inte att de skulle åka pulka & hans hjälm var ju hemma,men de ska åka imorrn igen så dår får han ta med sitt egna,idag får han låna istället..

Lill-fia har ätit lunch & snart ska vi gå till skolan & hämta Fröken J,lite senare idag för de har gympa.
Herr J ska också hämtas lite senare för de har lucia övning...Tydligen ska vår dagmamma ha ett eget luciatåg med alla sina 5barn?! :) hur sött som helst..så jag måste hitta pepparkaks kläder ändå..försökte övertala honom till tomte men icke sa nicke!

Och idag kommer min älskling hem <3 Som jag har längtat!!
De hade haft tävling igår på nån issjö med ngr super bilar...Vem tror ni vann?Självklart min A..förvånar mig inte att han hade bly i skon på gaspedalen...Sånt där gillar han,men de finns de väl inte många killar som inte gör..& när man har chansen att gasa hur mycket man vill så lär man ju ta den ;)...
de hade ätit skaldjurs buffe också :P ...A gillar inte sånt..Men JAG gör...Himla lyckost!!

Ska förbi en affär & inhandla ett par julklappar till...Man tror hela tiden att mans nart är klar,men ack så fel man har...Men jag tycker det är mysigt!
i år är dock både Herr J & Herr T svåra....
Till fröken J skulle jag kunna köpa hur mycket somhelst som hon vill ha...Måste hejda mig lite! ;-)
För Fröken J är uppe redan i över 15 st...
Fast Herr T är inte långt ifrån...Men de blir ju så när de önskar sig en del saker som är små & kostar under 100...
Sen som sagt tidigare,har jag ju näsa för reor ;) Och där kan man göra en hel del fynd!!

Nej nu ska Lill-fia få ny blöja & kläder...
Jag kommer INTE gå ut utan mina fulskor & termobyxor denna gång...
De misstaget gjorde jag imorse....Fy vad jag frös!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: