2010-12-19
 08:41:46

Kom,så tar vi en promenad ;)

Jag förstår inte vad som flugit i Lill-Fia...
Inatt har hon vart uppe & promenerat x antal gånger..
Började nästan undra om hon feberyrade,hon hade hög feber inatt oxå men efter alvedon & en torr blöja så tänkte jag att hon kanske skulle somna om..Men icke då..

Hon har hållt på halva natten & resten av natten har jag haft två barn i sängen tättintill mig & inte kunnat sova av den orsaken ;)
Varför ska de stöka såhär?!
Imorse när ingen vill ligga kvar,såg jag på allvar rosa elefanter flygandes i taket..Inte ens kaffe hjälper!!

A ringde & sa god morgon,han mår bättre efter en massa sömn,var lite orolig igår för honom...
Men idag kommer han hem väldigt efterlängtad ;)

Vi ska äta Mys frukost nu & tända fjärde ljuset...
Lill-fia är feberfri idag hon med,skönt.Inte lätt att vara liten & sjuk!

Har planer på att försöka avverka kusinernas Julklappar idag & svägerskan...

Nu har äggen kokat klart...Är såå hungrig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: