2010-12-01
 09:21:17

Kan det vara sant?

Inatt drömde jag en fruktansvärd mardröm,vaknade panikslagen & fruktansvärt ledsen....
var tvungen att gå upp & se mig omkring för att inse - Att det just bara var en dröm...

Känslan sitter kvar än,och jag hade väldigt svårt att somna om!

Sådana drömmar skrämmer mig,är det ens undermedvetna som vet saker?Och som då vill förbereda en på det som komma skall?
Det är inget man kan förhindra precis,men av drömmen att döma så blir jag livrädd :(
Måste tänka på annat för det där är hemskt!


Vi ska nog inte gå ut nå vidare långa stunder idag,denna kyla är inte bra för så små barn som Lill-fia.
De andra barnen kläddes rejält,med underställ,ullsockor m.m
Tror inte dom heller kommer vara ute särskilt långa stunder men jag tror på bra kläder,så biter inte kylan!
Ull är det bästa:)

Måste dock ut lite innan & hämta ett paket...

Somnade på soffan igår lite tidigare än väntat...Så inga paket vart inslagna & heller ingen glögg men det finns fler kvällar!

Första december & dags för lucka ett,tiden bara rinner iväg & jag har tusen saker att ordna...


Nu har jag inte tid här längre,vår älskade Lill-fia är mer vild än tam...


K

Kram vännen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: