2010-12-18
 22:05:56

Julgodis & Ögonen går i kors...

Så nu sover alla barn:)
Haft en väldigt trevlig eftermiddag med svägerskan & kusiner:)
Gjort Julgodis som fick topp tio poäng :D & så åt vi hämtmat,tittade på "Toy Story 3 " oxå!

Vi var förbi affären inna & handlade ingrdienser & lite annat...Sen lekte J&J ute i stora snöhögarna..Lill-fia hade & har fortfarande feber,utan alvedon är den uppe i 39,9,stackar mitt lilla hjärta :(

Vi turades om att bära lill skruttan,jag & svägerskan.Stort tack för den bärhjälpen...Med dålig sömn & en redan dålig nacke blir de tufft i längden att bära,så svägerskan kom som en räddande ängel & bärde hon med!!

A är sjuk han med,stackarn ligger på ett hotell & är minst lika dålig som Lill-fia....Vilken tur att han har en sån duktig blivande fru som hade packat ner Ipren till honom ;)
De visste han inte,men upplystes om de när han ringde & sa att han hade feber,tror ni jag vart populär då?
Jajamensan!!!

Jag ska ha eget lördags godis snart,Färska räkor & Brödet " Balder",ett grovt bröd som är så fruktansvärt gott!! Och så lite havssalt på det..*mums*
de går inte nån nöd på mig här i min ensamhet ;)


Såg en länk till FB,en grupp som visar upp deras hem,ska vi säga från en ärlig sida?
Herregud,hur står vissa ut??Hur kan man ha de så stökigt???
Att barn ställer till de & att man kan ha ett mindre kaos efter barnen..Men man städar väl??Barnen får väl plocka upp efter sig??
Högar högre än berg med tvätt....Överfulla diskbänkar...m.m....

Jag fick sån städlust så de kliade i fingrarna på mig...
Skulle inte klara av de där stöket....

Ska plocka fram mitt lördagsgodis nu & mysa framför en bra film!!
Imorgon kommer älskling hem <3

Tack för idag Fina!! <3 Älskar dig!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: